-
Психологічні рекомендації для школярів
-
Підготовка до ЗНО.
Практичні рекомендації.
- Спочатку підготуйте робоче місце для занять: приберить зі столу зайві речі, зручно розташуйте підручники,посібники,зошити. Можна оздобити інтер’єр кімнати декоративними елементами жовтого й фіолетового кольорів,оскільки вони підвищують інтелектуальну активність.
- Складіть план занять. Плануючи кожен день підготовки, необхідно чітко визначити,що саме сьогодні Ви вивчатимете. Почніть із більш складного, з того розділу, який знаєте найгірше.
Чергуйте заняття та відпочинок, скажемо, 40 хвилин занять, потім 10 хвилин перерви.
Не треба прагнути до того, аби прочитати й запам’ятати напам’ять увесь матеріал. Корисно структурувати матеріал,складати схеми,плани, причому бажано їх записувати. Плани корисні ще тому, що за ними можна легко повторити матеріал.
- Як запам’ятовувати матеріал? Матеріал краще розбивати на смислові фрагменти, бажано, щоб їх було не більше 7. Смислові фрагменти матеріалу слід узагальнити ,виражати головну думку однією фразою.
- Використовувати асоціації. Метод локальної прив’язки полягає в побудові для ряду,який Ви намагатися запам’ятати, об’єктів іншого ряду – опорного, з добре знайомих або легких для вивчення пунктів. Таким опорним рядом може бути послідовність кімнат у Вашій квартирі, будинків на Вашій вулиці тощо.
- Як повторювати? Перекажіть текст своїми словами , і Ви легше його запам’ятати ,аніж просто прочитати багато разів – адже це активна розумова праця. Загалом, будь яка аналітична робота з текстом має змогу краще його запам’ятати. Це може бути перекомпонування матеріалу, знаходження парадоксальних формулювань для нього, залучення контрастного тла або матеріалу.
- Конспектування. Текст можна суттєво скоротити,представивши його у вигляді схеми – “зірки”, “дерева” і т.д.
- Як краще харчуватися? Харчування має бути 3-4 разовим,калорійність і багатим на вітаміни. Споживають волосків горіхи,молочні продукти,рибу,м’ясо, овочі,фрукти та шоколад. Головне: перед іспитом не слід наїдатися.
- Як підготуватися психологічно? Для того,щоб у кризовій ситуації кризові “втрачати голову”, необхідно не ставити перед собою надзавдань і надмети. Не варто чекати поки ситуація стане катастрофічною. Починайте готуватися до іспитів помалу,по частинах , спокійно.
Якщо Вам важко зібратися із силами і думками, спробуйте запам’ятати спочатку найлегше,а потім переходить до вивчення складного матеріалу.
Щодня виконувати вправи на зняття напруженості,втоми, на розслаблення.
- Режим дня
Поділіться день на 3 частини: Го тутсі до іспитів 8 годин на день, займаєтеся спортом, гуляйте ,потанцювати ( також 8 годин), спіть не менше 8 годин. Якщо хочете,влаштував собі тиху годину після обіду.
- Як уникнути хвилювань?
- Запишіть на аркуші паперу те, що Вас непокоїть. Покладіть його під подушку або в ящик столу на 7 днів. Доти, можливо, проблема вирішиться сама собою або її вже вирішете Ви.
- Запитайте себе : “Чи допомагає хвилювання впоратися із ситуацією? ” коли Ви зрозумієте,що ні, придумайте щось, що справді могло б зарадити.
- Якщо Ви можете порадитися з батьками, зробіть це. Попросіть їх підтримати Вас.
- Памятайте : занепокоєння – це емоції, а не метод вирішення проблем.
- Якщо Ваші переживання стали нав’язливаними, зверніться до психолога.
Напередодні іспиту.
Багато хто вважає: для того, щоб повністю підготуватися до іспиту, не вистачає лише однієї , останньої перед ним ночі. Це неправильно. Ви вже й так стоили, тому не треба себе перенапружувати. Навпаки, із вечора перестаньте готуватися, приймати душ, прогуляйтеся. В испить ся якнайкраще, аби прокинутися бадьорий, із відчуттям здоров’я, сили , з бойовим настроєм.
У пункт складання іспиту приходьте без запізнень. Опануйте себе, зберіться з думками. Сміливо заходьте до аудиторії. Не сумнівайся, усе вийде. Сядьте зручно, випряміть спину. Подумайте про те, що Ви кращі за всіх, розумніші, у Вас усе вийде. Зосередьтеся на словах : “Я спокійний, я абсолютно спокійний”. На завершення стиснути руки в кулаки. Виконати дихальні вправи.
- Головна
- Освітній процес
- Структура навчального року 2024-2025
- Освітня діяльність
- Розклад дзвінків
- Розклад уроків 2024-2025 навчальний рік
- Правила поведінки здобувача освіти
- Група продовженого дня
- ДПА
- БЖ закладу
- Заходи
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
- Гордість Гімназії
- Моніторингові дослідження
- Протидія булінгу
- Методичний кейс
- Методична рада
- Стратегія розвитку
- Умови доступності до навчання дітей з ООП
- Позакласна робота
- Для батьків